aniversari del david
el 19 de desembre a les 17 hores es celebrarà l'aniversari del David a la 3 planta de Can Felipa zona del bar hi haurà sorpreses.
Us esperem amb molta il.lusió !!!
Us esperem amb molta il.lusió !!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)